نرم افزارهای مدیریت کسب و کار

پرنیان پردازش پارس

پردازش پرنیان پارس با ارائه راه حلی جامع برای کسب و کارهایی که به دنبال بهینه سازی عملیات خود از طریق نرم افزارهای یکپارچه تجاری هستند، ارائه می‌دهد. نرم افزار حسابداری هوفر، نرم افزار CRM اورست و تقویم شمسی MSP مجموعه جامعی از ابزارها را ارائه شده هستند که می‌توانند فرایند کسب و کار را ساده‌تر کرده و رشد سازمان را افزایش دهد. استقبال از رویکرد نوآورانه پرنیان پارس پردازش بدون شک سرمایه گذاری عاقلانه‌ای در چشم انداز تجاری پرشتاب کسب‌و‌کارهای امروزی است.

مایکروسافت در MSP به صورت پیش فرض از تقویم شمسی و تاریخ شمسی پشتیبانی نمی کند. ولی شما می توانید با نصب فارسی ساز MSP پرنیان این قابلیت را به مایکروسافت پروجکت اضافه کنید. و از تقویم شمسی و تاریخ شمسی در تمام نماهای پروجکت استفاده کنید.

  • تاریخ شمسی و تقویم هجری شمسی در تمام بخش های Microsoft Project
  • تعریف روز های تعطیل بر اساس تقویم شمسی
  • پشتیبانی  ویندوز ۱۰
  • پشتیبانی از فایل های همه نسخه های MSP
  • سازگاری کامل با محصولات آفیس
  • عدم ایجاد سربار برای ویندوز و Microsoft Project
  • پشتیبانی کامل از سه تاریخ هجری شمسی، میلادی و هجری قمری

نرم افزار CRM اورست ابزاری کاربردی برای ساماندهی و یکپارچه سازی تمامی اطلاعات و فعالیت‌های مرتبط با مشتری از ابتدای آشنایی تا فروش محصول و خدمات پس از فروش است .

  • انعطاف پذیر، فیلدهای اطلاعاتی مربوط به مشتریان، سرنخ، پیش فاکتور و … را کم و زیاد کنید. گردش کارهای جدید تعریف کنید. کنترلهای فعلی را حذف یا اضافه کنید. جالب آنکه برای انجام این سفارشی سازی ها نیاز به دانش برنامه نویسی ندارید.
  • ارتباطات متنوع، امکاناتی مانند ارتباط با تلفن سانترال و ویپ، فاکس، پیامک، تلگرام، ایمیل مارکتینگ و … تعامل با مشتریان را برای شما سهل تر و جذاب تر می کنند.
  • لینک کردن به دیگر نرم افزارها، قابلیت اتصال به نرم افزار حسابداری به صورت دو طرفه
  • گزارش ساز، گزارشات متنوعی را به صورت جدولی، نموداری و پیشرفته ایجاد کنید و آن را با دیگر کاربران CRM شرکت خود به اشتراک بگذارید.
  • اپلیکیشن موبایل، دارای نسخه اندروید و IOS برای استفاده از نرم افزار در موبایل

نرم افزار حسابداری هوفر

نرم افزار حسابداری ابزاری حیاتی برای کسب و کارها در هر اندازه است و نرم افزار حسابداری هوفر یک راه حل جامع برای کسب و کارها ارائه می دهد تا عملیات مالی خود را به طور موثر مدیریت کنند. این نرم‌افزارها عملیات‌هایی مانند گزارش‌گیری، صدور فاکتور و ثبت صورت‌حساب‌ها‌ را به‌صورت خودکار انجام می‌دهند. به این ترتیب تصویر روشنی از وضعیت مالی و سود و زیان آیندۀ شرکت شما ارائه می‌کند.

نرم افزار حسابداری هوفر پکیج‌های متفاوتی را برای انواع کسب و کار ارائه می‌دهد که به شرح زیر است:

  • نرم افزار حسابداری بازرگانی
  • نرم افزار حسابداری تولیدی
  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی
  • نرم افزار حسابداری پیمانکاری
  • نرم افزار حسابداری خدماتی
  • نرم افزار حسابداری مالی
  • نرم افزار سامانه مودیان
  • نرم افزار حقوق و دستمزد

چرا نرم افزار های پرنیان ؟

توسعه نرم افزارهای پرنیان بر پایه محصولات سازمانی مایکروسافت و رعایت استانداردهای جهانی در طراحی محصولات قابلیت های منحصر به فردی را ایجاد کرده است

سازگاری با دیگر سیستم ها

همه ما به دنبال ایجاد یک سازمان الکترونیک یکپارچه هستیم که سرویس های نرم افزاری مختلف آن به سهولت با یکدیگر در ارتباط باشند. ایجاد ارتباط با دیگر سرویس های نرم افزاری چه در دریافت و چه در ارسال اطلاعات تنها زمانی سهل و روان می باشد که استانداردهای جهانی توسط طرفین پذیرفته و اجرا شده باشد. نرم افزارهای پرنیان علاوه بر یکپارچگی کامل با تمام محصولات مایکروسافت از استانداردهای ارتباطی بین المللی تبعیت می کند.

رشد همراه با آخرین فن آوریهای روز

رشد برق آسای فناوری و در پی آن افزایش انتظارات پرسنل از سیستم های نرم افزاری عموما سازمانها را ملزم به تعویض هر از چند گاه نرم افزارهای خریداری شده می کند. این شرایط منجر به صرف هزینه های مکرر برای خرید یک نرم افزار و تکرار فرآیند پر هزینه استقرار و عملیاتی سازی آن می شود. اما نرم افزارهای پرنیان بر پایه محصولات مایکروسافت بنا شده اند. که به صورت مرتب نسخه های به روز شده ارایه می کند.

سهولت کاربری

یکی از اصلی ترین مزایای یک نرم افزار از دید کاربر نهایی اصطلاحا User Friendly بودن آن است. این ویژگی در مایکروسافت یعنی بزرگترین شرکت نرم افزاری دنیا به دقت رعایت شده است و بسیاری مسایل چه از دید روانشناسی، رنگ، تخصص کاربران مختلف در طراحی نرم افزارها لحاظ شده است. پرنیان نیز تلاش کرده شاکله رابط کاربری نرم افزارها را حفظ نماید.

مقیاس پذیری و قابلیت توسعه

معماری توسعه پذیر و قابلیت تقسیم بار در زیر ساخت نرم افزارهای پرنیان به خوبی حمایت می شود. استفاده از نرم افزارهای پرنیان می تواند از نصب روی یک سرور شروع شود و همزمان با گسترش استفاده کاربران و بالا رفتن حجم اطلاعات، زیر ساخت نرم افزار می تواند روی یک پارک سرور بزرگ گسترده شود

آخرین مقالات پرنیان

چه کنیم تا نرم افزار اتوماسیون اداری با موفقیت مستقر شود؟

اگر می خواهید نرم افزار جدید اتوماسیون اداری بخرید و یا آنرا تعویض کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مطالب “قبل از خرید نرم افزار اتوماسیون اداری این مطلب را بخوانید” و “آیا چیزی به نام بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری وجود دارد؟” را مطالعه کنید. و اگر نرم افزار اتوماسیون اداری را به تازگی خریداری کرده اید […]

معرفی نرم افزار CRM مایکروسافت

​Microsoft Dynamics CRM چیست و چه ویژگی هایی دارد.

قبل از خرید نرم افزار اتوماسیون اداری این مطلب را بخوانید

اگر شما قصد دارید نرم افزار اتوماسیون اداری شرکت یا سازمان خود را تعویض کنید و یا به تازگی تصمیم به استفاده از اتوماسیون اداری گرفته اید، این مطلب برای شماست. در بازار نرم افزار عبارت اتوماسیون اداری به نرم افزارهای مختلفی اطلاق می گردد که هر کدام مجموعه ای از ویژگی ها دارند و تشخیص آنکه کدام […]

تفاوت مایکروسافت CRM 2016 و CRM 2015 چیست؟

در این مطلب دو نسخه ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ CRM مایکروسافت به صورت کامل مورد مقایسه قرار گرفته است.

۷ نشانه که با مشاهده آنها باید CRM بخرید

اگر برای خرید نرم افزار CRM تردید دارید ما در این مقاله ۷ علامت که نشان می دهید زمان خرید CRM فرا رسیده است را به شما معرفی می کنیم.